Thursday, June 08, 2006

Suka Ati Aku Laaaaaa....

Ni aku nak typekan sebuah kisah di suatu petang yang aku rasa cam tak best jer....Cam ni lah bunyinye kisah tue..

Musafir : Kau punya blog tak der identiti langsung.
Jeraul : Kenapa kau cakap macam tue....
Musafir : Kau tengoklah sendiri. Ada hiburan, ada sukan , hal-hal peribadi, kutuk mengutuk dan macam-macam lagi. Macam rojak la pulak. Blog kau ni memang tak der identiti.
Jeraul : Blog aku...suka ati akulaaaa....nak posting apa. Aku dgn. cara aku sendiri. Aku bukan jenis yang rajin sesangat nak bukak blog banyak2. Dah minat aku ngan benda-benda macam nie..Suka ati akulaaa nak buat blog aku cam rojak mix...Kau ni aperrr kess..
Musafir : Haaa.... tengoklah orang kita, baru nak komen sikit dah melenting. Tapi blog kau ni memang cam rojak.
Jeraul : Orang kita, kalau masuk rumah orang kasi salam dulu. Seperti yang aku kata tadi...blog aku, suka ati aku laaa nak posting apa-apa. Kalau orang tak suka ke suka ke....aku tetap dgn. style aku...
Musafir : Kenapa kau tak buat pengkhususan sesuatu bahagian dalam blog kau. Contoh, kalau kau minat Akademi Fantasia, kau buatlah blog tentang Akademi Fantasia jer, tak usahlah kau campur aduk dgn. kisah kau pulak.
Jeraul : Aku rasa kau ni tak reti bahasa agaknya. Aku ni bukan jenis yang yang suka buat banyak-banyak blog. Susah maintain..lepas tu kalau boring abaikan...manusia cam ni memang banyak...Kalau kau tak suka..tak payahlah masuk sini.
Musafir : Aku sekadar mengingatkan jer....
Jeraul : Yer lah tu..Aku akan mengingatinya... kenapa tak ingatkan aku tentang sembahyang?...dapat gak ko pahala...
Musafir : Assalamualaikum.
Jeraul : Waalaikummussalam.... Satu jer aku nak bagi tau....blog aku, suka ati akulaaaa....

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites