Wednesday, February 20, 2008

AC Mizal sah jadi Pengacara AF 6

Segala spekulasi dan kontroversi berkenaan siapakah yang akan menjadi pengacara Akademi Fantasia 6 terjawab dalam Fail Sulit AF Istimewa petang semalam. Jeraul hanya sempat tengok siaran ulangan pada pukul 9.30 malam tadi.

AC Mizal dan Sarimah Ibrahim telah diumumkan menjadi pengacara baru untuk Akademi Fantasia 6. Berbeza dengan musim terdahulu, AF kali ini menampilkan dua pengacara untuk mengendalikannya.

Untuk pengetahuan, AC Mizal akan mengacarakan Konsert Mingguan, dan Sarimah Ibrahim pula akan mengacarakan Diari Akademi Fantasia 6. Kedua-duanya memang layak menjadi pengacara bagi program ini.
Program ini pasti lebih menarik dengan kehadiran dua pengacara ini. Nantikan kemunculan mereka dalam Akademi Fantasia 6 pastinya di Astro Ria Saluran 104.
Terdengar juga desas-desus suara yang tak puas hati melihat AC Mizal menjadi pengacara acara hiburan yang gemilang ini. Tapi bagi Jeraul, AC Mizal juga mampu membawa program ini dengan lebih gemilang setaraf dengan Aznil dulu. Bagilah dia peluang ini membuktikan bakat dia sebagai pengacara.
Sarimah Ibrahim.... seorang lagi pengacara AF 6 yang dilantik, mengacara diari Akademi Fantasia juga merupakan seorang pengacara yang baik dan berkemampuan untuk mengendalikan program hiburan terbesar seperti ini.

Pesanan buat AC Mizal..... harap dia dapat mengendalikan program Akademi Fantasia ini mengikut cara dia tersendiri dan bukannya menjadi klon Aznil. Jika tak, sudah pastinya dia bakal menerima kutukan dari para peminat tegar AF yang juga para peminat Aznil. Dan lagi satu.... harap jagan potong cakap orang lain seperti yang biasa dilakukan dalam AC Disini... heheheheh.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites