Tuesday, October 03, 2006

Ku katakan dengan indah..

Teringat aku pada zaman dulu-dulu. Tak lah jugak lama, adalah dalam 6-7 tahun yang lepas. Bolehlah dikatakan kenangan manis yang penuh racun dalam hati aku saat tu. Bila aku dengar lagu yang dibawakan oleh Peterpan ni, otak aku terus teringat kenangan sewaktu bersama si dia. Kalau nak ikut pada zaman lagu ni, waktu kami dulu, lagu ni belum release pun. Gila.... Mungkin jugak setiap baris lirik lagu ni yang mengingatkan aku pada si dia.
Isshhh.....yang lepas tu lepaslah... jangan disebut lagi nama dia. Tapi masalahnya, setiap kali boring kat rumah, aku mesti main lagu ni. Dan setiap kali juga, wajahnya mesti akan terbang kat otak aku. Kenapa yer.. dah 6 tahun lebih wajah dia baru muncul kat otak aku dalam beberapa bulan ni.
Walaupun kini dia mungkin milik orang lain dan aku juga sudah menjadi milik orang lain, aku teringin sekali nak berjumpa dengannya.

Check Out Blinkyou.com to make your own personal notes + much more!

Kukatakan dengan indah, dengan terbuka
Hatiku hampa, sepertinya luka
menghampirinya

Kau beri rasa, yg berbeda
Mungkin kusalah, mengartikannya
Yang kurasa cinta

Tetapi hatiku, selalu meninggikanmu
Terlalu meninggikanmu, selalu meninggikanmu

Kau hancurkan hatiku, hancurkan lagi
Kau hancurkan hatiku, tuk melihatmu

Kau terangi jiwaku, kau redupkan lagi
Kau hancurkan hatiku, Tuk melihatmu

Membuatku terjatuh, dan terjatuh lagi
membuatku merasakan, yang tlah terjadi
Semua yang terbaik,dan terlewati
Semua yang terhenti, tanpa kuakhiri

Kau buat ku terjatuh, dan terjatuh lagi
Membuatku merasakan, yang tak terjadi
Semua yang terbaik, dan terlewati
Semua yang terhenti, tanpa kuakhiri

Kau hancurkan hatiku,hancurkan lagi
Kau hancurkan hatiku, Tuk melihatmu
Kau terangi jiwaku, kau redupkan lagih
Kau hancurkan hatiku, tuk melihatmu

2 comments:

apelah dia ni lama menyepi..hehehe...jeraul, ted tak ske lagu kukatakan dengan indah ni...nyampah...

kenape tak suke...?? ada kenangan beracun ker? heheheh...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites