Friday, April 24, 2009

Hati-hati ambil Pembantu Rumah


Orang pompuan yang tak tahan jiwa or penyayang ngan budak tidak digalakkan untuk tonton video di atas.

Pembantu rumah yang kejam. Orang bagi kerja bergaji untuk sara hidup.. perlakuan kejam ini pula dibalasnya. Sebelum ini ada satu video yang dahulunya telah tersebar di seluruh genap dan ruang internet sekitar tahun 2007, kini sekali lagi tersebar satu lagi video, mungkin untuk peringatan kembali bagi mereka yang telah lupa. Sekadar memberi pengajaran, rancangan 360 yang di hostkan oleh Mazidul tempohari juga menayangkan petikan youtube tersebut di akhir rancangan beliau.

Setelah beberapa lama si anak perempuan selalu mengadu sakit di bahagian perut, ibu bapa yang mulai curiga bertindak memasang webcam dari laptop di kondominium mereka. Namun, selepas bersemuka dengan amah tersebut berhubung keadaan anak perempuan
mereka, amah ini tidak mengakui dan memberi alasan ianya kerana anak terbabit terlalu banyak makan yogurt. Selepas lebih kurang seminggu, majikan tersebut caught amah ni, dera anak lelaki mereka yang berumur baru setahun. Namun, selepas di beri di beri peringatan, dengan yakinnya majikan tersebut tinggalkan lagi anak mereka dengan amah kejam ni.

Akibatnya, terkejutnya majikan ni bila tengok anak perempuan mereka di tendang dengan kuatnya sehingga tersungkur sebelum ditarik tangan macam kain buruk. Tak cukup dengan itu, bila budak perempuan ni bangun di tendang pulak di bahagian belakang dan diinjak-injak berulang kali. Memang dahsyat....

Cuba anda bayangkan, apa agaknya keadaan anak terbabit sekiranya ibu bapa dia ni tak pasang webcam. Mau trauma sampai tua budak ni..

Ikut sumber internet... tak ingat pula saya dari mana... amah ni sudah ditangkap polis dengan bukti2 video yang dirakam tuannya. Siap tak nak ngaku sambil menuduh majikannya pula yang menderanya.

P/S - Dari sumber email amah ni baru je umur 18 tahun, dah setahun bekerja dengan majikan ni, dari Indonesia. Kalau nak kesahihan... anda boleh minta tolong ngan pak cik google.

3 comments:

seminggu aku terngiang2 beb.
myb sbb aku ade ank buah baye2 dak tu.
gile kejam seyh.
bg aku mmg halal darah indon tu.

seminggu aku terngiang2 beb.
myb sbb aku ade ank buah baye2 dak tu.
gile kejam seyh.
bg aku mmg halal darah indon tu.

kejam teramat...
ish..
kalo aku jd parents bdk2 tu,
mmg msuk icu lah minah tu ak kerjakan.
eiii.. sakit ati nye ada org mcm tu!!!

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites