Wednesday, September 02, 2009

Kisah Duyung Pasir Pandak adalah penipuan.

Minat benar aku ngan kisah duyung ni kan hehehe... Ok, sebenarnya kat sini aku nak meleraikan kekeliruan ramai pembaca. Sekiranya anda hendak percaya atau tidak itu adalah hak anda sendiri.

Bagi saya pemilik blog ini adalah... setelah mengkaji dan meneliti chewaaahhh... duyung Pasir Pandak ini adalah tipu... di ulangi TIPU....

Tadi aku baru jumpa video sebiji cam video duyung pasir Pandak. Video tersebut sudah diupload pada tahun lepas 2008, dan video yang diletak kat youtube pasal pasir pandak tu pada tahun 2009... So korang paham-paham lah yer....

Anda boleh melawat ke SINI untuk video dari Disclose TV.

Lagi satu bukti yang sahih... adalah anda boleh pergi ke link ini Juan Cabana Gallery dan anda akan lihat Duyung yang bernama Nerina... sama tak dengan duyung yang dihebohkan... hehehehe

So nampaknya ramai yang dah kena tipu... nasib aku cepat mengkaji benda ni awal-awal.
Salam semua... Lain-lain cerita best akan saya upload tak lama lagi

2 comments:

hmmm aku pown dah tengok vid tu...
tp aku tak percaya sbb tahun lepas lg aku dah tengok vid tu...
tp cerita ni baru kuar skrang plak...
tak mungkin...

aku setuju...Dari awal lagi aku dah tau kisah ikan duyung tu penipu..sapa ler nak cari publisiti murahan tu..?

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites