Wednesday, July 09, 2008

Download video 3gp Budak Jolai - Budak Felda


Korang inngat lagi tak kisah Budak Jolai yang pernah kecoh di dalam Harian Metro dulu. Kisah rakaman yang telah terlepas kepada tatapan ramai di internet.

Budai Jolai merupakan rakaman aksi seks seorang pakcik dengan gadis muda di sebuah pondok yang dipercayai di dalam hutan atau kebun. Pada mulanya si pakcik ni malu-

malu tetapi setelah dipujuk rayu akhirnya terkandas jua dihanyut nafsu. Si gadis pula kelihatan sungguh asyik dan sebelum beraksi sempat juga minum air 100plus. Mungkin untuk mengambil langkah awal memulihkan tenaga untuk beraksi. Rakaman yang sepanjang 35 minit itu kini menjadi bualan hangat kat Jolai setelah pelakon utama, lelaki tua, heroin dan cameraman ditangkap.
Aku bukan nak share video 3gp melayu kat sini cuma nak kongsi idea (mungkin betul mungkin tak) macamana video tu boleh tersebar.

Entahlah! Apa nak jadi dengan dunia zaman sekarang. Si tua pun dah tak malu nak beraksi didepan anak muda (cameraman). Si gadis pula sudah hilang perasaan malu dan mudah diperdaya. Akibatnya diri sendiri yang malu dan merana.

Pautan Budak Jolai boleh anda cari melalui Pak Google lah.... kalau tak jumpa jangan mintak-mintak OK? Aku bukan supplier hehehehe.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites