Monday, August 01, 2011

Salam Ramadhan

Salam Ramadhan buat pembaca semua.
Start harini aku dah nak start balik aktif menulis blog dan mengisi entry2 dengan bacaan yang penuh berilmiah. Lama dah rasanya aku tak "ngabas" blog yang telah aku bangunkan sejak tahun 2005 ni... apa pun aku nak mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kepada semua pembaca yang beragama Islam...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩•Ӝ۞Ӝ•۩▬▬▬▬▬▬▬▬​▬▬▬▬▬▬▬▬

Sekadar peringatan kepada kawan2 yang msih blm niat puasa utk esok hari (ˆ⌣ˆ)
Lafaz Niat Puasa :
نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ عَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى
Maksudnya: Sengaja aku berniat puasa esok hari utk menunaikan fardhu Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala.Amin

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬۩•Ӝ۞Ӝ•۩▬▬▬▬▬▬▬▬​▬▬▬▬▬▬▬▬

1 comments:

Di Bulan Ramadhan...

Pahala double...
Dosa pun double...


SELAMAT BERSAHUR DAN BERPUASA.... (",)


Rujuk entri ini:

http://che-armad.blogspot.com/2011/07/top-searching-ganjaran-pahala-puasa.html

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites