Monday, December 21, 2009

Bung Mokhtar dan Zizie Sahkan Perkahwinan


PETALING JAYA: Ahli Parlimen Kinabatangan Datuk Bung MokhtarRadin dan aktres jelita, Zizie Ezette hari ini mengesahkan mereka sudahberkahwin. Dalam satu SMS kepada wartawan The Star hari ini, BungMokhtar mengesahkan perkahwinannya dengan Zizie, tetapi tidakmemaklumkan tarikh dan tempat pernikahan itu berlangsung.
Timbalan Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional (BNBBC)itu yang
dipercayai sedang bercuti di luar negara dan engganmemberitahu di mana beliau berada sekarang atau dengan siapa, turutmenafikan tentang majlis respsi perkahwinan yang dikatakan diadakan disebuah hotel mewah di sini malam Rabu lalu.
Beliau juga memohon semua pihak agar menghormati privasi mereka danberjanji akan mengundang media jika mereka mengadakan majlis resepsikelak.
Sementara itu, Zizie ketika dihubungi mStar, secara tidak langsung turut mengesahkan tentang perkahwinannya itu tetapi enggan mengulas lanjut tentang perkara ini.
"Kalau Datuk dah cakap ya (sudah berkahwin), ya lah...," kata Zizieringkas dan menambah akan menjelaskan keadaan sebenar pada waktu yangsesuai.
"Saya dalam situasi yang sukar. Saya perlu menjaga hati banyakpihak. Insya-Allah, bila masanya tiba, saya berjanji akan bercakaplanjut tentang perkara ini.
"Kalau betul saya sudah berkahwin pun, saya tidak salah di sisihukum Allah, cuma mungkin saya bersalah mengikut hukum manusia. Tapijika sudah ditakdirkan itu jodoh saya, elak macam mana pun tetap tidakboleh lari.
"Lagipun, bagi sesiapa yang mengenali saya termasuklahwartawan-wartawan yang baik dengan saya, mereka tahu saya tidak pernahbercinta dengan suami orang. Semuanya adalah lelaki bujang. Tetapikalau sudah jodoh, saya tidak mampu menghalang," ujar Zizie yang kinisedang sibuk menjalani penggambaran drama Suraya

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites