Tuesday, April 04, 2006

Latihan Videografi (Scuba)

Amacam, ok tak gambar-gambar ni..ni bukan aku yang ambil..member aku yang ambil....kalau aku yang ambil , mana ada nampak lagi pose menarik dari aku....







Antara Pose aku yang telah diambil oleh member....bukan senang nak ambil gambar aku yang low profile ni...hehhehehhe....Walaupun dalam Kolam Renang...Pose menarik tetap Maintain..




Memandangkan tak lama lagi nak ke laut...jadi latihan camney mesti selalu nak di praktikkan...supaya kat dasar laut nanti senang nak ambil gambar.....
Apa-apa pun aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Encik Sahrol, Assistant Instructor Scuba (NAUI) kerana mengajar aku dalam teknik mengambil gambar dalam air ni....member ni dah nak pencen...tu sebab dia kena ajar aku....hehehhe..sorry yer pakcik...jangan mare...
Koleksi gambar ni di ambil pada 19/3/2006....semasa latihan mengambil videografi dasar laut. Latihan ni diadakan di Kolam Renang Stampark, BDC, Kuching...

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites