Thursday, December 06, 2007

Beowulf Movie

Last night,dalam pukul 10.15, tiba-tiba jer dak Iss (member aku) datang rumah aku bawak gi tengok wayang. Kesian gak ngan dia, takdak member nak tengok wayang ngan dia. So, aku pun join jerlah.
Dalam pukul 10.40, kami sampai kat Star Cineplex. Pilih lah sekejap, cerita apa yang nak di tonton. Lastly, dua-dua setuju tengok Beowulf. Lagi pun khabar angin dari member yang dah tengok, cakap cerita ni best.
Yang, paling sedihnya, bila time pegi beli tiket. Hanya tempat duduk yang paling depan jer yang kosong... adesss.. apa leh buat. Dah plan memang nak tengok movie malam tu. Kami pun beli jerlah.
Aku ingat cerita ni semua pakai orang real..rupa-rupa nya pakai CGI daaaa... patut pun ada scene Angelina Jolie telanjang. Tapi versi wayang kat Mesia kena sensored beb.... Kalau versi US nyer baru takdak sensored.
Very the best giler cerita ni... memula start jer aku dah tak senang duduk. Dahlah duduk depan sekali, kena pulak skrin yang besar tu. Bila part si Grendel datang serang jer mesti ada sound efek horror suruh aku tak senang duduk.
Pandai jugak pengarah dia selit elemen kelakar. Paling tak tahan, bila si Beowulf ni cakap besar. Walaupun dalam mitos mengatakan dia adalah hero, tapi dia juga adalah seorang yang suka cakap besar. Aku kalau part cerita horror , epik, myhts ngan legend memang nombor satu. Pasal tu aku takmo terlepas tengok cerita ni.
Malas aku nak buat spoiler kat korang. Kalau korang nak tau cerita ngan lebih lanjut, pegiaaa tengok sendiri. TAk rugi beb.
Habis jer tengok cerita Beowulf ni, aku ngan Iss pun terus gi MCd untuk isi perut. Lapar giler sehhh.. Sampai kat umah jer jam dah kul 2 pagi. Esok kena keja.... keja..keja...

1 comments:

aku pun dah tengok last 2 week............BESTTTTTTTTT

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites