Monday, December 24, 2007

Bidayuh Info Annual Gathering 2007

Bidayuh.info's Annual Gathering,2007.
Venue: Aroma Cafe,Kuching
Time: 7.00 pm ~ 9.00 pm
Date: 20th December 2007

Kredit to Christopher from Bidayuh Info for all pics. Jeraul dijemput hadir sama-sama menjayakan annual gathering forum Bidayuh Info untuk tahun 2007. Memang happening gila. Buat pertama kalinya Jeraul mencemar duli menunjukkan muka dihadapan member-member cyber heheheheheheh. Dengan muka yang hitam terkena sunburn selepas scuba diving di Sipitang Sabah, Jeraul tetap maintain menyahut cabaran member agar join gathering. Memang gelap jer muka aku masa tu. Kulit pun mengelupas.

Itu pun nasib baik gaklah aku dapat join gath ni. Sebab hari sebelum tu aku masih kat Kota Kinabalu. Flight Air Asia yang aku naik dari KK ke Kuching kena delay. Pukul 1 pagi baru sampai airport Kuching. Sempatlah jugak beraya kat umah. Kalau kena delay lama lagi, beraya kat airportlah gamaknya. Dengan itu juga aku dapat gak join gathering ni. Awal dah aku bagi info ngan kawan, pasal aku maybe tak datang sebab outstation.
Memang best gathering ni... walaupun baru first time datang berjumpa, member-member forum semua ramah dan mudah mesra. Malu lah jugak, dalam forum aku ni berapi sikit pasal beri comment. Anyway geng... kalau ada gathering lagi, aku akan datang lagi. Tak dapat selindung dah... korunk dah tau muka aku heheheheh.....
Skang masa aku untuk memutihkan kulit aku plak... selepas seminggu berjemur atas bot di Sipitang, Sabah... gara-gara scuba diving lah ni. Kita jumpa lagi.... maybe dis New Year??

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites