Monday, December 31, 2007

I'm Am Legend

My name is Robert Neville. I am a survivor living in New York. If there is anybody out there...anybody. Please. You are not alone.

Semalam aku dok layan cerita I Am Legend lakonan salah satu aktor kesukaan aku, Will Smith. Bagi sesapa yang belom tengok harap jangan baca komen aku, pasal banyak spoiler hahahahahah.
Aku bagi 3/5 bintang jerk. Sayang sekali, ending movie ni cam tergesa-gesa jer dia nak abis. Menghampakan. Nasib aku tak gi tengok kat wayang. Too bad cuz Will is one brilliant actor....
Ni aku review sket cerita ni.
Part sedey : mase anjing dia si sam nak mati kena infection virus mengong...Cian, pasal Neville sendiri yang terpaksa bunuh.
Part klako : time dia tegur patung2 nak ngorat patung pompuan tuu ngan time dia leh hafal cerita shrek.
part suspen : time dia dgn hanjing dia , sam termasuk kat dalam bangunan kosong tuu...aisehhh...

Part ni paling best... suspen. Robert baru jer terlepas dari perangkap yang dibuat oleh Darseeker. Time tu betul-betul dah senja, time untuk darkseeker muncul. Apalagi ... lawanlah. Masa ni jugaklah Sam (anjing), terkena infection virus selepas bertarung ngan anjing darkseeker tu. Sian beb...
Spoiler lagik heheheh....
Robert mati di penghujung cerita lepas rumah dia kena kepung darkseeker... takde tempat dah dia nak lari. Nasib dia sempat bagi darah darkseeker yang hampir pulih tu kat pompuan yang dia tolong selamatkan tu. Ni pun ikut cerita Taliban gak... suicide bomber daaa....
Kan dah kena spoiler...sapa suruh baca kihkihkih..

2 comments:

part paling sedih aku ialah time hero anak ngan wife die nak naik helikopter pastu anak die kasi anjing, pastu hero melangkah lemah menjauhi heli dan menatapi anak dan wife die dengan perasaan hiba... syahdu siot! - salam perkenalan, yeah!

ending dia mmg tak best arrr...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites