Monday, June 23, 2008

Evolusi KL Drift The Movie

Malam tadi aku layan movie Evolusi KL Drift. Boleh tahan lah movie ni. Walaupun nampak tidak original...cam Fast and Furious.. tapi sekurang-kurangnya ia menunjukkan para pembuat filem Malaysia agak setanding ngan filem luar... nampak asli bila aksi drift berjalan dan cameraman juga pandai mengambil shot yang cukup bagus.

Jalan cerita Evolusi KL Drift berjalan dengan lancar. Tidak tersekat-sekat. Tidak
ada aksi kejar-mengejar antara pelumba haram dengan pihak polis.
Kesimpulannya, filem Evolusi KL Drift telah memenuhi kehendak filem lumba dan drift. Filem ini padat dengan lakonan hebat para pelakon handalan dan aksi-aksi drift yang asli. Satu lagi filem perintis yang perlu menjadi rujukan bagi pembuat filem lumba kereta bercorak drift, tidak kira dalam dan luar negara.

Jeraul : Ayat yang aku suka dengar...

"Aku nak settle dengan kau. Kita race, kalau kau menang, kau buat lah apa kau suka kat port aku nih. Dan aku takkan kacau budak-budak kau lagi... OK?"

"Lu sapa nak kacau budak-budak gua? Lu blah sekarang!"

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites