Tuesday, February 17, 2009

Gambar Bogel Elizabeth Wong, Adun Bukit Lanjan?




Satu lagi mangsa permainan kotor politik.... dulu negara gempar dengan video seks Datuk Chua Soi Lek, sekarang datang pula isu gambar bogel Adun Lanjan Elizabeth Wong..
Kepada yang nak jadi ahli politik yang akan datang tu... clear-clearkan dulu profile anda sebelum mencuba terjun ke arena yang penuh najis ini...hehehe

Selepas isu hangat skandal seks Soi Lek tahun lepas, tahun ini dunia politik bergegar lagi dengan isu gambar bogel ADUN PKR , Bukit Lanjan, Selangor iaitu
Elizabeth Wong.Melalui berita TV gambar bogel Elizabeth Wong mula tersebar melalui MMS . Tentu ramai yang minta tolong pak cik google untuk mencari "gambar bogel Elizabeth Wong" ni.

“Saya mangsa dalam kejadian ini.” Demikian kenyataan Elizabeth Wong, salah seorang Exco Kerajaan Selangor, yang gambar berkeadaan bogelnya kini disebarkan menerusi internet dan MMS.

Dalam kenyataan satu muka, yang dikeluarkan sebentar tadi, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan itu berkata, beliau akan terus berkhidmat untuk rakyat negeri Selangor.

Kata beliau, penyebaran dan penerbitan foto atau video yang dimaksudkan merupakan “serangan dengki” ke atas personaliti beliau.



“Saya dimaklumkan bahawa beberapa orang sedang mencuba untuk menyebarkan foto atau video yang menunjukkan saya sedang tidur dalam keadaan separuh bogel dan juga dalam keadaan intim.

“Penyebaran dan penerbitan foto-foto atau video sedemikian merupakan serangan bersifat jahat ke atas personaliti saya.

“Saya adalah mangsa dalam kejadian ini,” kata wakil rakyat berusia 37 itu, yang masih belum berumah tangga dalam kenyataan berkenaan.

Kata Elizabeth, semalam beliau telah membuat laporan polis berhubung isu tersebut. Inilah kecanggihan teknologi yang banyak kebaikan dan juga keburukannya. Sekarang ini dengan handphone berkamera, kamera digital,video cam senang nak kenakan orang. Dulu kecoh dengan gambar pelajar yang membuat aksi seks melalui handphone kamera. Sekarang Elizabeth Wong yang sudah agak berumur pun menjadi mangsa.

Sebab tu dalam Islam tidak dibenarkan tidur berbogel walaupun bersendirian. Sepatutnya ahli politik seperti Elizabeth Wong ini kena berhati-hati dengan hubungan mereka walau pun agama mereka tidak melarang. Kan dah terkena... Tak kira apa agama pun seeloknya kahwin cepat supaya mengelakkan fitnah seperti ini. Nasib baik bukan Teresa Kok.... Kredit to Isuhangat

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites