Wednesday, November 29, 2006

Sungai Melaban ...

Hari ni aku ada fieldtrip menyusuri Sg. Melaban hingga ke Sg. Kuap yang dekat dengan 1st Silicon. Aku jadi boatman hari ni. Baju nak jadi ninja dah aku siapkan. Bukan ape, kulit aku ni alah sikit ngan agas. Kalau kena gigit, mesti kembang-kembang kulit aku. Bawah ni gamba aku tengah bawak bot. Ada cam ninja tak??

Photobucket - Video and Image Hosting

Ni lagi satu gamba aku cam Ninja. Gambar tak berapa clear sebab pakai camera henpon N70 aku. Kamera digital lupa nak bawak. Boleh tahan gak agas kat pokok bakau ni. Nasib aku dressing cam ninja....member lain tergaru-garu jer

Photobucket - Video and Image Hosting

Gambar member sekerja sedang menikmati udara segar air sungai Payau. Bersantai sakan korang hoooo...

Photobucket - Video and Image Hosting

Lagi gambar sungai Melaban... Sebelah kiri pulak sungai Kuap,

Photobucket - Video and Image Hosting

Gambar student yang ikut fieldtrip dekat Sg. Melaban ni..

Photobucket - Video and Image Hosting

Kami guna 2 buah bot masa fieldtrip ni. Tapi bila tengah jalan , enjin bot yang satu lagi tu jammed. So akulah yang kena bawa student pergi station 1 dan 2. Dan kemudian baru ambik kawan aku yang kat bot satu lagi tu.
Masa sampling, taklah terasa penat. Tapi bila masa nak angkat enjin ngan bot naik ke darat. Bukan main susah payah lagi. Member pun semua penat....
Kami pulang sampling lebih kurang 2 petang. Kemudian terus pergi makan tengah hari.
Petang ni nak pegi kayak lagi. Aduhhh... Oh sebelum terlupa, semalam team aku menang main bola 2-0. Aku main 1st half jer. Stamina dah takde hehhehehe.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites