Tuesday, November 04, 2008

Aurora - Estranged


Song :- Aurora - Estranged
Artist :- Estranged
Click the link below for download this song mp3
Klik pada link lagu dibawah untuk muat turun lagu percuma

Download Song

Lyrics / Lirik lagu Aurora by Estranged

Aurora oh Aurora
penting kah kamu itu
kenapa aku terbeku

Aurora terlalu disanjungi
telah di tanya mengapa
kutatap berseri berwarna hijau
yg menawan sanubari

walaupun jauh..kamu dekat di hati
pandang aku menanti mu
Aurora kamu memberi, kembali mencari

Aurora oh Aurora
dari manakah kamu
kekal kamu sungguh jauh

Aurora oh Aurora
tidak ada gunimu
sanggup aku tetap menunggu

terdiam kerana berwarna ungu
kuputuskan biar bisu

walaupun jauh..kamu dekat di hati
pandang aku menanti mu
Aurora kamu memberi, kembali mencari

Malam ini aku sendiri
menumpu langit sambil berkata
gembira kamu di sana

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites