Monday, November 17, 2008

Pandangan Pertama - Slank feat Nirina Zubir (OST Get Married)


Song :- Pandangan Pertama (OST Get Married)
Artist :- Slank feat Nirina Zubir
Click the link below for download this song mp3
Klik pada link lagu dibawah untuk muat turun lagu percuma

Download Song

Lyrics / Lirik Lagu Pandangan Pertama - Slank feat Nirina Zubir

Pandangan Pertama & Lirik [ Slank feat. Nirina Zubir ] - Pandangan Pertama :

pandangan pertama awal aku berjumpa
pandangan pertama awal aku berjumpa


* seolah-olah hanya impian yg berlalu
sungguh tak kusangka dan rasa tak percaya
cowok setampan dia datang menghampiriku
hampir-hampir aku tak sadar dibuatnya

sungguh karena dia
aku di depannya
memberanikan diri
bergaya dan bernyanyi

pandangan pertama awal aku berjumpa
pandangan pertama awal aku berjumpa

repeat *

memang kecantikannya
dan kelembutan hatinya
membuat aku berani
menghadapi dunia

pandangan pertama awal aku berjumpa
pandangan pertama awal aku berjumpa

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites