Thursday, July 20, 2006

Another Boring Day

Boring dah aku pada hari-hari mendatang ni... World Cup dah habis... tak tau dah nak buat apa. Nak layan badminton selalu pun , payah gak..penat. Skang ni aku dah mupuk-mupuk minat ngan Adobe Photoshop plak. Versi lama punya. Versi 6. Adalah buat efek-efek sikit kat gambo lama... maklumlah baru belajar . Aku nak buat blogs aku ni nampak lebih kemas sikit, baru orang interested sikit nak lawat. Tapi masalahnya pada masa. Aku takder banyak masa nak online. Maklumlah kat umah takder internet line. Tak der bajet nak bikin satu. Harapkan kat opis jer. Itu pun kalau ada masa. Itu pasal lah kalau aku ada masa, dalam satu hari tu aku paste sampai 3-4 entri untuk blogs ni.
Berbalik dengan Adobe Photoshop ni.. Aku rasa aku dah mula suka dengan software ni. Best gak tengok gambar yang telah diolah aku sendiri jadi lebih menarik..tertarik ko memang dabomm...heheheh.. Harap satu hari nanti dapat lah aku jadi expert dalam bikin membikin efek gambo...dapatlah simpan kantau sikit kalau ada orang nak mintak pertolongan aku....
Ok stakat ni jer celoteh aku....

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites