Monday, January 15, 2007

Karnival Sukan Air UNIMAS

Photobucket - Video and Image Hosting

Karnival Sukan Air UNIMAS yang bermula pada 13 Januari lepas meninggalkan banyak kenangan manis buat aku dan rakan sepasukan. Team kami mendapat tempat ketiga keseluruhan dan merupakan pasukan fakulti yang terkuat. Sebab yang juara dan naib juara keseluruhan Karnival Sukan ini adalah dari bahagian Jabatan dan Bahagian. Kira ok lah , kami dapat gak memecah monopoli pasukan-pasukan Jabatan/Bahagian ni kan.

Photobucket - Video and Image Hosting

Sebagai Ketua dan Pengurus pasukan, aku juga berbangga dengan pencapaian ini. Moga-moga di tahun hadapan kita akan dapat membentuk pasukan yang lebih mantap dan terbaik. Kebanyakan kemenangan pasukan kami adalah dari acara yang boleh dikira sebagai bonus jika dapat ke pusingan akhir. Dari 15 acara yang kami tanding. 14 acra pasukan kami dapat melayakkan diri. Ini merupakan satu pencapaian yang cukup hebat juga bagi kebanyakan dari ahli pasukan yang baru pertama kali mengenali sukan kayak (cam aku).

Photobucket - Video and Image Hosting

Gambo atas gambo team aku bot getah 4 sepasukan tengah leading. Tapi bila di tengah-tengah, bot kami berpusing dan seterusnya hanya mendapat tempat ke 4. Sayang sekali.


Photobucket - Video and Image Hosting

Pasukan sorak kami menjadi Juara bagi kategori Pasukan Sorak terbaik. Komitmen dan kerjasama yang macam nilah yang kita mau kawannnn.... hehehehe. Tahun depan kita pakai mini skirt plak. heheheheh.


Photobucket - Video and Image Hosting

Gambo-gambo pria terhebat..... Pilih-pilih, yang mana satu ente suka. Harga boleh rundennnggg....


Photobucket - Video and Image Hosting

Untuk pengetahuan, Karnival Sukan Air Unimas yang diadakan pada 13 Januari 2007 ini merupakan julung kalinya diadakan. Karnival yang sepatutnya diadakan pada November tahun lepas ini terpaksa di tunda atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites