Thursday, January 08, 2009

Mau Yang Besar - Pianka

Song :- Mau Yang Besar - Pianka
Artist :- Pianka
Click the link below for download this song mp3
Klik pada link lagu dibawah untuk muat turun lagu percuma

Download Song

Lyrics / Lirik lagu Mau Yang Besar by Pianka

Hey
Sebelum engkau mulai menggoda
Kau mestilah sedar apa yang kumahu


Dari jelingan mu
Aku sudah tau
Apa yang bermain di dalam fikiranmu

Aduh... kau nakal sungguh
Tapi... kumengerti kerna kau lelaki
Dan... aku wanita yang semua mahu miliki

Tunggu... sebelum itu
Harus... dengarkan dulu
Yang diminta

Aku mahu mobil yang besar
Aku mahu rumah yang besar
Aku mahu upah yang besar
Wang untuk berbelanja
Aku mahu impian besar

Jika mahu menjadi pacar
Aku mahu yang besar-besar saja

Apakah engkau mampu memuaskan hatiku
Cukup layan tak atau hanya buang waktu

Aku... mahu kau jujur
Harus... ingatlah selalu
Yang diminta...

Aku mahu mobil yang besar
Aku mahu rumah yang besar
Aku mahu upah yang besar
Wang untuk berbelanja
Aku mahu impian besar

Jika mahu menjadi pacar
Aku mahu yang besar-besar saja

Jika kau berani
Buktikan kau lelaki

Jika kau berani
Buktikan kau lelaki

Dengarkan dulu...
Yang diminta...

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites