Friday, February 09, 2007

Filem Hantu Jeruk Purut

Hari Selasa lepas, aku pegi Star Cineplex tengok wayang. Aku pegi ngan mem. Kebanyakan filem yang akan di tayangkan hari tu adalah dari genre horror. Dan hari tu pulak orang cam tak ramai nak tengok movie kot, sunyi jer tempat tu. Tak macam masa aku pegi nonton filem Night at the museum tak lama dulu.
Memandangkan kebanyakan filem yang di tayangkan lebih ke horror movie dan orang pun tak ramai, aku ngan mem pun pergi tengoklah kat kaunter filem apa paling ramai orang tengok. Paling banyak pun dalam 10 orang jer kat Hall 1 yang akan menayangkan filem Hantu Jeruk Purut.
Lepas tu kami berdua pun beli jerlah tiket untuk filem Hantu Jeruk Purut tu. Memula ingatkan nama hantu tu Jeruk Purut (hantu yang kena jeruk kot),rupa2nya Jeruk Purut tu adalah nama kawasan perkuburan. Suspen...
Cam cerita lain gak, memula cerita mesti best..kemudian,mendatar, mendatar lagi... aisehhhh... Mem aku jer yang takut lelebih. Aku ok jer. Budak pompuan yang duduk kat belakang aku lagilah. Melatah sakan bila hantu takdak kepala tu muncul. Terkejut aku, bukan sebab hantu tu, tapi tak tahan ngan latah budak pompuan belakang aku ni. Kalau takut pun dik oi...pejamlah mata tu. Bikin kacau wa punya konsentrate.
Aku bagi 4/10 jer lah kat cita ni. Seram nya tak berapa sangat. Kira bolehlah.
Film ini dibintangi oleh Angie Virgin(Airin), Sheila Marcia (Nadine) dan Samuel C (Valent). Suka aku tengok si Angie Virgin ni....lawo...
Bagi sesapa nak tengok filem seram sikit2, bolehlah gi tengok citer ni. Daripada korang buang duit tengok citer Kuntilanak yang entah hapa2 tu.


2 comments:

boleh cube tengok ni.

boleh cuba tengok...tak rugi pun...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites