Friday, February 16, 2007

My wishlist.....

Semalam aku pegi bengkel kawan nak tengok bumper ngan skirt depan keta kancil aku yang aku hantar tempoh hari untuk spray. Sampai sana masa pulang keja, dah siap pun di spray. Tapi sayang sikitlah. Warna dia tak berapa matching ngan warna original. Nampak terang sikit.

Photobucket - Video and Image Hosting

Sebenarnya aku teringin benor tengok keta aku jadi cam keta kat atas ni. Nampak stylo gitu. Tapi paham2 jerlah...fulus mesti manyak maaa... Gambo kat atas ni aku ambik dari Laman PGX . Stylo kan..... Berapalah belanja tuan punya keta ni make up keta dia?

Photobucket - Video and Image Hosting

Yang ni pulak nampak lebih classic. Aku suka juga jenis make up yang macam ni. Part yang aku suka bila nampak grill dia yang berkilat tu. Memang best giler kalau aku dapat buat keta aku jadi cam ni.
Tunggu jerlah keta aku tu nanti. Kalau ada fulus masuk aku akan touch up lagi. Buat masa ni aku just tambah skirt jer dulu. Custom bodykit tu...nantilah dulu. Kalau ada duit lebih baru boleh cakap maaa.....

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites