Saturday, March 31, 2007

Rizal dan Aksi Goreng Gitar.

Aku tak tau plak kenapa orang tu siap letak gambo Rizal tunjuk Choi kat penonton. Kalau korang ada tengok klip ni tentu korang faham, yang si Rizal tu tengah buat aksi cam orang goreng guitar lead. Part jari hantu dia tengah ke atas, part tu jugaklah diorang snapkan untuk disebarkan....heheheh. Part jari manis ngan jari telunjuk kat atas, taknak pulak diaorang sebarkan.. hehehe. Paham-pahamjerlah. Kengkadang kesian gak ngan budak ni. Lagi satu yang aku turut kesian...ada ke patut diaorang kutuk Aswad macam tu sekali. Malas aku nak komen memanjang, Korang pun tahukan apa yang telah diaorang kutuk kat Aswad.
Aku nak pointkan kat sini, yang aku nak Ebi, Rizal dan Aswad ke final...... yang lain tu?????

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites