Sunday, May 13, 2007

Fastersteel FC


Semalam aku sibuk dok buat satu blog baru. Cuba pakai blogger beta. Memula tu susah gak aku nak modify html dalam blog baru tu... last-last dapatlah jugak aku repair. Tapi yang tak bestnya, dalam template, ada sesetengah html tu dia tak mau masuk.
Blog yang aku buat tu ialah blogs untuk satu pasukan bola sepak yang baru nak menapak. Biasalah tolong-tolong sikit promote. Disamping tu, dapat gak promote blog aku yang dah setahun lebih umurnya ni.
Blog yang aku buat tu namanya FasterSteel FC, diambil sempena nama pasukan itu sendiri FasterSteel FC. Kalau nak melawat, klik jer kat nama pasukan tu.
Ok... aku dah nak tengok konsert Af ni. Kalau ada masa nanti aku update lagi cerita terkini.


0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites