Wednesday, June 06, 2007

Menang lagi...

Yahooo... ingat tak dengan team Fastersteel yang aku type dalam entry yang lepas. Sebenarnya team tu dah ditukar namanya dengan nama baru Faster FC. Steel tu terpaksa di buang, untuk cukupkan kuota...heheheh. Semalam team Faster Fc telah bertemu dengan Feng Team dalam perlawanan pembuka tirai kejohanan Liga Perdana UNIMAS, yang diadakan di Padang Mini Stadium Samarahan.
Perasmian kejohanan akan bermula pada 7 Jun 2007, yang akan dirasmikan oleh Pendaftar UNIMAS. Gambar atas adalah gambar pasukan Faster FC dan jersi yang baru dibeli. Aku antara orang yang turut pergi beli jersi baru tu...heheheh.

Perlawanan antara Faster FC Vs Feng Team semalam menyaksikan pelbagai aksi menarik...chewah. Kemenangan berpihak pada pasukan Faster FC dengan 3 gol tanpa balas. Bermain dalam keadaan becak dan berair tidak menjadi masalah pada pasukan Faster FC untuk mempamerkan permainan yang cantik, sekaligus mendominasi perlawanan pada separuh masa pertama. Separuh masa kedua, perlawanan semakin seimbang bila, pemain Feng Team mula menunjukkan kesungguhan mereka. bla..bla..bla.. macam pembaca berita la pulak.
Oklah, sampai sini jer dulu, badan aku pun rasa sakit kena langgar masa main bola semalam. Ada gak orang cakap aku macam budak kecik (size badan) kat padang bila di lihat dari jauh kat grandstand. Anak sapalah tuuuu.... Apa pun, syukur kerana berjaya memenangi perlawanan semalam.

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites