Wednesday, June 13, 2007

Pirates Of The Caribbean 3 - At World's End

Wow... not bad... what a nice movie I watch yesterday. But It was 3 hours!!!! I just love the movie a lot when Jack Sparrow back in action with his funny action.

First hours movie ni agak biasa2 jer... tak macam pirate 1 dulu.. First things...Jack Sparrow kuar lambat laaa.... the half first of the Davy Jone Lockers scene tuh aku agak bosan... dan aku tak paham naper tetiba jer ketam batu tuh leh tolong Jack alihkan Blackk Pearl ke laut, maybe sebab Jack dok jilat dia kot...hehheheehe......
Dan satu lagi, aku rase scene multiple personality of Jack Sparrow tuh tak klakar sangat...and then aku tak perasan lah sbb apa bapak Swann tuh kene bunuh... blurrr...
Kenapa haaaa kapal Flying Dutchman tu jadi elok balik ... kenapa tak huduh.. atau bila dapat kapten baru sooo kapal jadi cantik balik.. and then bila lama2 nanti Will Turner jadi huduh cam DAVY JONES dan kapal pun jadi huduh gak. Satu lagi yang buat aku blurrr, camana Davy Jones leh jatuh cinta sama Calypso tu...
Aku rasa Pirates Of Caribbean 1 lagi best dari ketiga-tiga sekuel. Soo... Miss Swan sudah kahwin sama itu Turner yang bakal jadi Davy Jones kih..kih.kih...
Agak-agak korang lah kan... Turner ngan Swan tu nanti bakal jadi cam Calypso ngan Davy Jones tak?
Sori lah... dah tengok pun masih banyak tanda soal gak? heheheh... sememangnya aku blurrr daa...

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites