Friday, June 22, 2007

Vote MAY for IKON Malaysia..

Aku nak menyeru semua rakyat Malaysia vote for MAY bagi kategori Band untuk pentas Ikon Malaysia. Persembahan live diaorang masa saingan akhir Ikon Malaysia tu memang power giler. Bangga aku kalau diaorang ni boleh jadi wakil Malaysia untuk Pentas Ikon tu nanti.
May tampil sebagai Kumpulan yang terakhir untuk membuat persembahan pada malam itu. Memang satu percaturan yang baik oleh pihak Astro. Rata-rata para peminat yang hadir di konsert Ikon untuk kategori Band ini menanti-nantikan persembahan dari kumpulan MAY. Memula tu aku nak juga tengok aksi ligat Kumpulan Jinbara dan Amuk... sayangnya, persembahan mereka tidak seperti yang diharapkan. Lain-lain kumpulan macam Flop Poppy, OAG, Gerhana Ska Cinta, Def Gab C, Mirwana dan Disagree pulak buat persembahan macam ala-ala orang buat kenduri kahwin. Paling sedih sekali, kumpulan yang pernah aku suka mainkan lagu-lagu diaorang waktu di studio, Disagree buat persembahan macam nak suruh orang tido... wake up man... Harap juri malam tu pilih May wakil Malaysia untuk kategori Band.

Malam ni konsert Akhir Solo Ikon plak... sapa agaknya yang akan ke final?... Mawi?..Jac?.. Daniel (blueks)??.....Reshmonu?..Adam?.. Ezlynn?....Dina?... Dayang (My peberet)?....

1 comments:

dayanglaa ikon malaysia...kitak org tok juak..banner ya cm gmbr unimas jak;p

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites