Thursday, November 29, 2007

Top Up Kredit Anda Tahan Lama

Org kata pakai line lagi save dari prepaid..tp korg mesti terperanjat dgn ape yg bakal aku citerkan ni..
Top-pup RM 10 tp blh tahan sampai 1 bulan tak kira la kalau korang bergayut brape lama skalipun,hantar brape juta sms skalipun..
mungkin rezeki aku aritu,pegi la jumpa makcik bau2 bacang ngan aku, dia ajar camne nak crossing account, coz dia keje kat bahagian System Development Telecom.

Kengkadang aku tolong gak member terdekat topup, tapi amik untung sket aar..

Ok, secara simplenya aku terangkan kat korang, tapi INGAT JGN BUAT LBIH DR 3 KALI untuk 1 nombor, coz system akan auto detect & batalkan no korang.

Timingnya, korang boleh topup pertengahan ujung bulan between 25 hb keatas dlm kul 3am keatas. Coz dlm tempoh ni, system akan di selenggara, so ada loopholes. Kene try & error.

1) Beli topup RM 10...gesek & ready.
2) Korang type <**REC 10 >
, then send to 09901
3) Tunggu reply, kat skrin akan kuar satu serial number 6 digit, korang salin tau.
4) Pastu korang type <**REC 10><><123456> masukkan 6 digit tadi, send 09902
5) Pastu diorang akan reply "insert ur topup num", so korang type 14 digit topup number yg korang beli contohnya ; <01234567891> send to 09903
6)Tak lama pastu diorg akan reply ;





"tengkorak kau berjambul.. ingat ni
company hengko yg punya? Masuk
toiletpun kene byr 20sen, ni kau nak
topup 10 hengget nk pakai seumur idup
plak!! banyak cantik muka kau"

1 comments:

hahaha..tak faham..ni betoi ker tipu ajer...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites