Monday, April 16, 2007

Tiga Blogger AF buat laporan polis

Tengah baca lirik lagu...hehehehe.

Kredit to klubbkidd blog for this pics. Cerita ni hangat beberapa hari lepas. Aku baru dapat , sebab line tenet kat umah cam siot. Ni pun aku update kat kedai CC. Kalau korang tengok dari gambar atas mesti korang kenalkan, 3 bloggers hiburan yang paling highest ranked kat Malaysia ni.
Ni yang aku dapat dari blogs
klubbkidd, aku copy paste jer.... malas nak type. Joe sorry aku pinjam yer...
The report was lodged at 6.40pm di balai Dang Wangi by
sultanmuzaffar,berkenaan ugutan yang dia terima kat blognya, dan sekali gus terselitkomen makian, hamunan yang berbau perkauman dan menyentuh sensitiviti agama yang melibatkan MrManager dan aku jugak (klubbkidd) .Case ni under investigation skang, so aku takleh reveal more details.

Kalau nak tahu lebih lanjut, bagus hangpa gi kat blogs diaorang.

Ok yang atas tu lain cerita. Yang skang ni kita pikir plak tentang lagu tugasan pelajar. Lagu tugasan untuk minggu keenam AF5. Harap bebudak af ni akan buat all out minggu ni.

Mila - Drama ( Ning)
Aizat - Perpisahan ( Anuar Zain)
Awad - Yang Sedang Sedang Saja ( Iwan)
Rizal - That Thing You Do ( The Wonder)
Dafi - Ku Juga Mencintaimu ( Saiful/F4)
Heliza - Nafas Cahaya ( Misha)
Shawal - Peronda Jaket Biru ( Wings)
Candy - Gadis & Bunga ( Rahimah Rahim)
Ebi - Jujur ( Radja)

Lagu Bonus
Perempuan - G.I.G ( Elite)
Lelaki - Awas (KRU)

1 comments:

hik...saja tompang lalu

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites