Thursday, May 08, 2008

Ronaldo (brazilian footballer) langgan 3 pondan

<<<<<< TUMPUAN DUNIA: Andre Luis Ribeiro Albertino yang turut dikenali sebagai Andreia Albertine (kiri) dan Carla Tamini, yang bekerja sebagai pelacur, meninggalkan balai polis Rio de Janeiro, kelmarin.

Imej bintang bola sepak Brazil tercemar gara-gara langgani pondan RIO DE JANEIRO: Pemain bola sepak Brazil, Ronaldo, buat pertama kalinya menceritakan temu janjinya dengan tiga pondan dengan mengakui tindakannya itu sebagai 'kesilapan terbesar dan perbuatan paling bodoh pernah dilakukan dalam hidupnya'. Ketika ditemui untuk ditemubual, bintang kelab AC Milan dan penyerang Brazil itu menegaskan, dia tidak tahu tiga 'gadis' itu adalah pondan dan hanya menyedari perkara itu selepas dia membawa mereka ke bilik hotelnya. Penyerang terbaik Piala Dunia sebanyak dua kali itu berkata, dia menangis sebaik mengetahui mereka adalah pondan dan berasa amat malu kerana mengadakan temujanji berkenaan, lapor akhbar The Telegraph. Ronaldo, 31, sebelum ini dilaporkan melanggan tiga gadis di sebuah kelab di Rio de Janeiro selepas bergaduh dengan kekasihnya, Bia Anthony. Dia pulang ke Brazil untuk menerima rawatan akibat kecederaan lututnya. Ada dakwaan kononnya dia mengadakan seks dengan dua 'gadis' terbabit selain mengambil dadah tetapi Ronaldo menafikan tuduhan itu.

mana2 peminat ronaldo nanti kata..."ah aku punya idola tido dgn pondan.. aku pun nak try gak... mana tau ntah ntah sbb tu la pandai maen 'bola' kot... "

morel of the stori - jgn pikir just kerana ko pandai main dan tekel bola kat padang... ko pandai gak main dan tekel 'bola' lain dalam bilik... tu yang kena tangkap tu..

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites