Thursday, May 29, 2008

Model Majalah Playboy Tidak Berumur Panjang

Fakta membuktikan bahawa wanita-wanita yang pernah menjadi model telanjang Majalah Playboy tidak berumur panjang. Selain itu, kematian para wanita yang pernah menjadi model Playboy ini kebanyakannya mati secara tragis. Contohnya, kematian Marilyn Monroe yang diduga bunuh diri.

Marilyn Monroe mati secara tragis pada 5 Ogos 1962 lalu dalam usia 36 tahun. Kematiannya diduga akibat bunuh diri setelah skandalnya dengan seorang

Presiden Amerika terbongkar. Namun kes bunuh diri ini, sampai sekarang sukar dibuktikan. Monroe meninggal akibat terlebih obat tidur.

Tonya Crews mati secara tragis dalam sebuah kemalangan kereta. Sebelum menjadi model Playboy, dia adalah seorang instructor senam yang seksi. Dia juga pernah bekerja sebagai sekretari. Dia meninggal pada 7 Ogos tahun 1966 lalu dalam usia 28 tahun.

Elisa Bridges mati di sebuah apartment mewah teman pemilik majalah Playboy. Elisa terkenal berani tampil dengan posenya yang mengundang berahi mata yang memandangnya. Elisa didakwa mati karena overdose dan ia juga meninggal dalam usia 28 tahun pada 7 Februari tahun 2002 lalu.

Star Stowe terbunuh pada 16 Mac 1997 lalu dalam usia 40 tahun. Ia adalah model Playboy yang berasal dari dunia pelacuran. Dia juga bekerja sebagai penari erotik sehingga sejumlah pose-posenya memang sangat menggiurkan.

Carol Willis mati dalam usia yang masih sangat muda. Masih berusia 20 tahun saat ia mati dalam sebuah kemalangan kereta pada 24 November tahun 1971 lalu. Sebelum menjadi model Playboy, dia bekerja sebagai operator telepon di sebuah perusahaan swasta. Sayang, kariernya sebagai model tidak lama.

Ada sesiapa lagi yang nak jadi model majalh Playboy?

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites