Friday, May 05, 2006

What happen to me......

Ahhh.....what happen to me now???...makin hari makin addict nak main badminton. Tok semua kerja Nizam duak Raymond. Aku sebenar dah lamak dah gantung raket, but this 2 oblis slalu jak embak main. Mula2 join sidak,aku embak dirik jak...equipment semua minjam ngan sidak. But now, dah 90% complete. Cuma mok beli net ngan raket spare jak agik...hehehe..... gambar kat sebelah ya , equipment semeten aku lah ya. Murah jak, sik mampu mok beli nok mahal empun. Kinek tok aku slalu main semeten setiap hari Rabu ngan Jumaat kat Dewan SBA, BDC. Mun hari Ahad, member Desa Wira embak main , aku on jak. Slalunya mek org. main kat Dewan Stapok, Batu Kawa. Rm 10 jak sejam..sigek court. Ahh.. hentam jak...ney tauk makin lihai kelak.....wah..wah..wah..

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites