Tuesday, July 10, 2007

Mana gambo ngan video aku....

Mana gambo ngan video aku weyyyy... cepatlah upload...
Heheheh... Bukan apa... sebenarnya aku skang ni tengah tunggu gambo ngan video group aku buat persembahan secara unplugged pada Hari Ahad lepas. Lambat giler kawan aku nak send kat aku video ngan gambo tu.. Tu pasallah aku hangin satu badan hari ni... Banyak gak orang pada masa tu...hehehhe
Masa hari persembahan tu... aku ada gak bawak camera. Ingat nak suruh kawan ambik video... tapi video yang dia amik tak memuaskan hati aku daaa.... Semua ke enam2 lagu yang dia amik , mesti ada mistake samaada lagu tak habis... or dia shoot masa lagu dah tengah-tengah...Spoilerrr...
Skang aku tengah tensen nak tunggu kawan aku yang sorang lagi ni. Dia jer harapan aku nak mintak gambo ngan video tu.
Lepas dapat gambo tu aku akan upload kat blogs ni...dan video plak, aku upload kat youtube.... Mungkin juga persembahan unplugged group aku ni, yang terakhir buat rakan kami yang sorang "tu". Dia bakal bekerja di tempat lain bulan Ogos nanti... Semoga berjaya.....

0 comments:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites